Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремап :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремап :)

    здравейте колеги искам да попитам дали има смисъл от ремап и чип тунинг на 2.0 тс , придружени от спортен въздушен филтър? и ако има колко голяма е ползата
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    ползата е някъде около 15 конски сили в повече

    Comment


    • #3
      Качествено направен тс-ка след 5000 е друга кола
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Не е вярно. Качествено направена в целия диапазон е друга кола. Но 15 к.с. никога По-скоро 10 е максимума. Да бъдем реалисти.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          чи то 10 ако се изкарат е мн добре някой не е ли минавал валяци само след чеп ..
          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
          Fiat punto GT in progress ~200hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Не е вярно. Качествено направена в целия диапазон е друга кола. Но 15 к.с. никога По-скоро 10 е максимума. Да бъдем реалисти.
            А какъв е резултата от спортни валове + чип? Питам информативно
            156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

            Comment


            • #7
              Зависи от валовете, а и само с валове и чип не е правилно. Мотора трябва да бъде подготвен за тях от смукателна и изпускателна страна. С медиум валове, портната кратуна, моднат интейк, нова изпускателна система и ремап: 25 - 30 к.с.

              Със стрийт валове и нищо друго правено + ремап: 15 - 18 к.с. оптимистичен вариант
              Last edited by oem; d.m.y г., 18:27.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Зависи от валовете, а и само с валове и чип не е правилно. Мотора трябва да бъде подготвен за тях от смукателна и изпускателна страна. С медиум валове, портната кратуна, моднат интейк, нова изпускателна система и ремап: 25 - 30 к.с.

                Със стрийт валове и нищо друго правено + ремап: 15 - 18 к.с. оптимистичен вариант
                Благодаря за изчерпателния отговор
                156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                  Благодаря за изчерпателния отговор
                  Виж в секцията с дино графиките. Колегата Бобо има няколко графики там на коли излезли от неговия гараж. Питай за конкретните коли какво що е правено и ще разбереш какъв е ефекта Или му звънни и ще ти обесни. Все пак си в София, може и на живо да видиш колите на някои от сбирките.

                  Специално за валовете... е хубаво да седнеш да се повозиш в такава кола, защото нито парите, нито ходенето по мъките са малко
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                    здравейте колеги искам да попитам дали има смисъл от ремап и чип тунинг на 2.0 тс , придружени от спортен въздушен филтър? и ако има колко голяма е ползата
                    Ако си ентусиаст прави го , иначе на атмосферен мотор голяма полза няма , както ти казаха я хваниш и 10 к.с., не е като при турбо моторите по 30-40. Иначе се усеща приятна разлика , ако по-олекотиш малко и по мотора нещо колата става друга направо. За спортен филтър не те съветвам да се занимаваш изобщо, четох доста и да ти кажа , се отказах да слагам, за да има полза от него трябва да е монтиран доста кадърно и говорим за хубав Cold air Intake , а това са доста пари, които можеш да ги заделиш за друг вид тунинг , от който ще има повече смисъл .
                    Общо взето ако искаш промяна в поведението на колата( става по отзивчива на газ) си направи чип веднага
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #11
                      Сложи нитро - най-добре
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        е нитро за 200 лв .. аи ся ))
                        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                        Fiat punto GT in progress ~200hp

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                          е нитро за 200 лв .. аи ся ))
                          Нямa, ама 200лв. за абсолютно нищо е по-зле
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 22:43.
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            прав си а ти чипа осещаш ли го ? по добре ли е колата с него ? дай оценка от 0 до 5
                            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                            Fiat punto GT in progress ~200hp

                            Comment


                            • #15
                              благодарности на CrazyElement и ОЕМ а може да ми разясните в какво по точно се състои този порт на главата

                              ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:20 ----------

                              ОЕМ на кое му казваш интейк?
                              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                              155 2.0 16V ....евридейката
                              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                              ex. 155 1.8 8V

                              Comment

                              Working...
                              X