If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
здравейте колеги искам да попитам дали има смисъл от ремап и чип тунинг на 2.0 тс , придружени от спортен въздушен филтър? и ако има колко голяма е ползата
sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
155 2.0 16V ....евридейката
ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
ex. 155 1.8 8V
Зависи от валовете, а и само с валове и чип не е правилно. Мотора трябва да бъде подготвен за тях от смукателна и изпускателна страна. С медиум валове, портната кратуна, моднат интейк, нова изпускателна система и ремап: 25 - 30 к.с.
Със стрийт валове и нищо друго правено + ремап: 15 - 18 к.с. оптимистичен вариант
Зависи от валовете, а и само с валове и чип не е правилно. Мотора трябва да бъде подготвен за тях от смукателна и изпускателна страна. С медиум валове, портната кратуна, моднат интейк, нова изпускателна система и ремап: 25 - 30 к.с.
Със стрийт валове и нищо друго правено + ремап: 15 - 18 к.с. оптимистичен вариант
Виж в секцията с дино графиките. Колегата Бобо има няколко графики там на коли излезли от неговия гараж. Питай за конкретните коли какво що е правено и ще разбереш какъв е ефекта Или му звънни и ще ти обесни. Все пак си в София, може и на живо да видиш колите на някои от сбирките.
Специално за валовете... е хубаво да седнеш да се повозиш в такава кола, защото нито парите, нито ходенето по мъките са малко
здравейте колеги искам да попитам дали има смисъл от ремап и чип тунинг на 2.0 тс , придружени от спортен въздушен филтър? и ако има колко голяма е ползата
Ако си ентусиаст прави го , иначе на атмосферен мотор голяма полза няма , както ти казаха я хваниш и 10 к.с., не е като при турбо моторите по 30-40. Иначе се усеща приятна разлика , ако по-олекотиш малко и по мотора нещо колата става друга направо. За спортен филтър не те съветвам да се занимаваш изобщо, четох доста и да ти кажа , се отказах да слагам, за да има полза от него трябва да е монтиран доста кадърно и говорим за хубав Cold air Intake , а това са доста пари, които можеш да ги заделиш за друг вид тунинг , от който ще има повече смисъл .
Общо взето ако искаш промяна в поведението на колата( става по отзивчива на газ) си направи чип веднага
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment